7 ianuarie 2009

Because everyday counts.

Imi doresc sa am curajul sa fiu eu, in fiecare zi. Ca lumea sa ma accepte oricum, cu toane, dand palme sau imprastiind zambete. Luand pe fiecare in brate si justificandu-mi impulsul: "Mi-a fost dor sa te tin asa aproape."
Detin parti de suflet. Am adunat cuvinte, momente care au trecut si care stiu ca niciodata nu se vor mai intoarce, dar pe care le pastrez in mine.
Am fost incompleta pana ieri. Stiam ca ceva lipseste, si nu-mi dadeam seama unde sa caut. Dar am gasit: erai tu, draga mea, cea pe care te-am pierdut, inconstient, pe drum. Cea care ai crezut de la inceput in mine, in prietenia noastra. Cea care m-ai imbratisat cand eu nu aveam curaj nici sa te privesc, cea cu care am plans de atatea ori. Asa ca nu-mi ramane decat sa multumesc, daca nu tie, atunci vietii insasi, pentru ca te am. Pentru ca stii cum sa ma faci sa te iubesc tot mai mult.
Cat despre tine, cealalta 'draga mea', ma multumesc avandu-te in fiecare zi. Si simtindu-ti lipsa doar privindu-te cum treci strada, ca sa iei 5-ul.
Astept sa te tii de promisiune, si sa iesim in parcare cu punga. Si sa vin la tine sa mai vars o cana cu lapte in pat, sau sa mai dam un chef in sosete. Si sa-ti prinzi un carlig de nas si sa gusti fructele de mare facute de mama. Si sa nu mai zici ca stie sa gateasca doar snitele si cartofi prajiti. (de parca n-o pui tu sa faca asta)

Va multumesc pentru ca faceti din fiecare zi una speciala. Si va iubesc, desi cu asta v-am obisnuit deja.

Un comentariu:

Ale. spunea...

oh..eu,cealalta "draga ta" :X:X dak trecem peste partea cu "cealalta" suna chiar bine:>

si dak tot am ajuns la momentul in kre devin o scarba egoista :-?? de ce sunt eu CEALALTA? :)))))

that's it..no more chefuri in sosete for you:-w