26 ianuarie 2009

Cand inima o ia razna.

Iar simt furnicaturi in stomac. Si nu e decat luni.
Vreau sa exist intr-o lume care intarzie. Sa devin singura ciudata care adora oamenii care o fac sa astepte. Sa ma plimb fara sa tin cont de o directie anume, doar de dragul de a-mi lasa amprenta pasilor pe strazi. Sa mananc vata de zahar si sa pastrez batul in geanta, doar pentru a-mi aminti ca am cumparat-o de acolo, din acel oras. Sa stau cate cinci minute pe fiecare banca, sa nu se simta vreuna neglijata.
Sunt curioasa daca vom simti incantare uitandu-ne prin vitrine si plangandu-ne ca nu ne permitem mai nimic. "Hai ma, macar un suc la plic!"
Vreau sa scot nasul pe geamul trenului, la primele ore ale diminetii. Sa inspir aerul plin de nou.
Vreau sa simt iar cum totul ramane in urma. Si cum, pentru a mia oara, te am alaturi.
Vreau ca inima sa se avante si sa absoarba impactul.

2 comentarii:

Catuz spunea...

scumpa mea, ţi s-a maturizat scrisul. xD

P.s.: edebine. :*

Anonim spunea...

nimic nu te opreste sa faci ceea ce iti propui , nu lasa nmk sa stea in calea fericirilor tale:)