24 decembrie 2008

Everything that I wanted.

In sfarsit, va am alaturi. V-as putea privi asa, pe fiecare in parte, ore in sir. Si tot nu m-as satura. Voi sunteti de vina pentru zambetul asta, care nu mi se mai sterge de pe chip. Pentru ca m-ati adus in starea in care arunc, in orice secunda, cu imbratisari. Si pentru asta, va multumesc!
Deci o ador pe bunica. Omul asta nu se simte bine daca nu te vede ca mananci. Si trebuie sa-i faci pe plac, chiar daca nu ti-e deloc foame, ca altfel cedezi nervos, la insistentele ei.
Pe mama n-am auzit-o de mult cantand. Si azi n-are nici o retinere sa-si puna pe tava talentul. Si ce mai talent ! Gata, cu ea seman.
Stiti cat bine simt cand va privesc asa, cum radeti toti, cu sau fara motiv? Si rad si eu, doar de dragul de a face toti acelasi lucru.

E noaptea de Craciun, si toti au primit cadouri. Eu n-am iesit din camera, fiindca mi-e frica de Mos. Adica, desi stii ca nu exista, e frumos sa crezi. Cand eram la gradinita, plangeam cand il vedeam ca apare. Si acasa, cand era timpul sa vina, parintii lasau geamul de la balcon deschis, semn ca pe acolo a intrat. Era frumos sa te lasi pacalit, sa fii naiv in permanenta.
M-am dus in sufragerie, bajbaind prin intuneric, unde cizmulita cu numele meu era agatata de perdea. Mi-am strecurat mana inauntru, dar nu dadeam peste nimic. Cand, in cele din urma, mi-am gasit cadoul. De fapt, l-am simtit. Undeva, in 'adancul' cizmei, era aerul dragostei. Era cate o secunda din sufletul fiecaruia dintre voi, pe care ati avut grija sa o daruiti fara ca eu sa aflu pana acum.

Si atunci am inteles. Am inteles cat de altfel e sa primesti ceva abstract. Ceva care sa-ti tina de cald toata viata.

2 comentarii:

Ale, o roscata visatoare :) spunea...

Cel mai bun articol al tau de pana acum...E absolut superb :X Mai ales finalul... :X E absolut fantastic sa crezi ca acel ceva care iti va tine de cald toata viata poate cu usurinta sa incapa intr-o cizmulita de Craciun, intr-o iarna oarecare...Si totusi, asa e :X

bostache spunea...

in mintea fiecarui om e o lume diferita..o noua lume diferita defapt in care facem ce vrem trecem orice limita ca ne perimitem este un loc in care cateodata vrem sa scapam ori de rutina zilnica sau de asa zisele probleme oricum realitatea este realitate si asa va ramane intodeauna (sper ca ai intels ce incerc sa zic :) )