10 decembrie 2008

Make your own happiness.

Daca ma vezi vreodata intr-o statie de autobuz, cu caciula trasa pe ochi si cu parul acoperindu-mi fata din cauza vantului, repetand colinde pentru serbarea de Craciun, sa stii ca sunt fericita. Sau daca se intampla sa treci cu masina pe langa mine, si ma vezi ca zambesc de una singura, fii convins ca mi-e bine. O amintire placuta mi-a rapit realitatea.
Imi sta in fire sa ma impiedic, nu prea sunt stapana pe picioarele mele. Faza amuzanta e ca, dupa miscarea brusca pe care o fac, in incercarea de a-mi pastra echilibrul, urmeaza cuvintele " Auci, scuze." Si apoi incep sa rad, fiindca, evident, vorbesc singura. Si se pare ca iar imi cer scuze.. mie.
Traiesc pentru multe lucruri care ma fac fericita.
Prietenii. De fapt, teoria prietenei mele cum ca relatia noastra se bazeaza, in primul rand, pe asteptarea la toaleta. " Daca mai indraznesti sa nu ma astepti cand merg la toaleta, punem punct aici prieteniei noastre. "
Ah, si un lucru esential: este obligatoriu sa-ti acoperi urechile cand prietena ta da drumul. Nu-i place sa auzi ce face (de parca n-ai fi constient de ce a venit la baie).
Complimentele facute de prietenii tai, cu privire la noile tale achizitii: " Vai, ce cizmulite dragute ai! Zici k sunt doua boturi de ornitorinc. " Ramai muta, fiindca tie chiar iti plac. Si-i intorci complimentul: " Mersic, parerea mea e ca sunt mai dragute decat cizmele tale cu trei platforme! ". Si da, mai nou, m-am ales cu porecla de Bigfoot.

Momentele penibile cu persoanele pe care le iubesc. Atunci cand prietena mea a tinut neaparat sa saliveze in fata mea, incercand sa decojeasca o portocala. Sau cand coboram scarile, iar administratorul scolii ma tinea de mijloc, moment urmat de alunecarea mea in jos, pe tocuri fiind, si imbratisand afectuos lambriul (de aici rezulta ca-l iubesc pe administrator ?!). Sau cand rad cate un sfert de ora cu mama, gasind asemanari intre Hitler si cainele meu, Lucky.
SI totusi, am uitat sa spun ca ador sa mananc biscuiti cu ceai, sa zambesc imbecil cand trec pe langa baieti care ma iau cu " iote pesa " si sa vorbesc amanuntit cu prietenele mele despre filmele de pe Prima Tv (pentru care am facut o pasiune necontrolata).
Si ar mai fi multe. Amintiri frumoase, dar si lucuri pe care le repet in fiecare zi, si in care gasesc cate-o doza mica de fericire.

Azi imi ador viata, de acum voi adora tot ceea ce voi trai. Pentru ca am de ce, pentru ce, alaturi de cine sa traiesc.

2 comentarii:

Ale, o roscata visatoare :) spunea...

penibil, dar totusi foarte foarte foarte dragutz :X esti o persoana care intotdeauna ma face sa rad...asta fiind un lucru bun. foarte bun. sa ramai asa. =)))) :*

Catuz spunea...

[..] si evident ca treaba cu scuzele te reprezinta (stim noi). :>

btw, suna linistitor articolul, iar sfarsitul imi da o stare de bine.